مراحل ساخت سایت با Google Sites
نوشته شده توسط : مهمان نواز

۳- دستکاری طرح وبسایت
طراحی وب سایت مجانی در گوگل
Sites اینک سایت تازه شمارا  طراحی سایت شرکتی  ساخت‌و‌ساز می نمایند و می‌توانید با به کارگیری از دکمه های جان دار در کناره بالا سمت راست دستکاری و تهیه فرمائید. برای تغییر‌و تحول طرح پیش فرض، روی علامت Gear کلیک نمائید و به “Edit site layout” بروید.
اینک بسته به تم و قالبی که تا قبل از اینً تعیین نموده اید میتوانید عنصرها خاصی از تارنما خویش مانند نوار کناری را فعال یا این که غیرفعال نمائید.

۴- ساخت و ساز برگه
ساخت وب سایت مجانی در گوگل
برای اضافه کردن شیت و برگه نو، روی “Create page” کلیک فرمایید. بعد کاغذ و الگویی را که براساس آن اساس گذاری شده‌است، نامگذاری فرمائید. از الگوی پیش فرض شیت اینترنت به کارگیری فرمائید.
برای مطالعه درخصوص الگوهای دیگر روی “Learn more” کلیک فرمایید. در انتها، یک وضعیت سلسله مراتبی را برای برگه تعیین نمایید، از جمله، آیا میخواهید آن را در کنار صفحه های جان دار قرار دهید یا این که در ذیل دیگری قرار بگیرد.

۵- افزودن محتوا
طراحی وب مجانی در گوگل
اینک برای اضافه کردن و دستکاری محتوا به رابط WYSIWYG در Sites منتقل میشوید. این رابط کاربری مشابه به هر ویرایشگر متن میباشد.
میتوانید از منوها در ابتدا برای تغییر تحول طرح برگه، افزودن یک سری ردیف، درج جداول، تصاویر به کارگیری فرمایید و حتی یک دکمه برای تعریف بازدید کنندگان در لحاظ بگیرید.

یادگرفتن قدم به قدم طراحی وب رایگانبخوانید
۶- رئیس کلی سایت
ساخت وب سایت مجانی در گوگل
فرآیند ۴ و ۵ را تکرار نمائید تا تارنما خویش را با یک سری ورقه و محتوا خارج آورید. پیش از اینکه از تارنما خویش رونمایی فرمایید، با کلیک کردن روی دکمه Gears و رفتن به سمت مدیر وبسایت، برخی از موادسازنده اساسی را تهیه و تنظیمات نمائید.
در اینجا می‌توانید اسم تارنما را تغییر و تحول داده و توضیحی مفصل خیس اضافه فرمایید.

۷- در دست گرفتن دسترسی
طراحی سایت بدون‌پول در گوگل
برای در اختیار گرفتن دسترسی به تارنما خویش، روی آرم Gears کلیک نمایید، به مورد Manage Site و به Sharing و Permission بروید.

به صورت پیش فرض، تارنما های نو بوسیله همگی قابل مشاهده میباشد. برای محدود کردن دسترسی، روی محدودیت تغییر‌و تحول در “Who has access” کلیک نمایید تا دسترسی به URL وبسایت یا این که لیست مشخصی از اشخاص محدود خواهد شد.

۸- پیگیری و برگرداندن تغییرات
طراحی سایت مجانی در گوگل
در حال حاضر می‌توانید بقیه یوزرها را برای مشاهده تارنما خویش دعوت نمائید. با تغییر‌و تحول وبسایت خویش به گذر زمان مقطع می‌توانید تغییرات را با کلیک روی آرم Gears و رفتن به Revision History پیگیری فرمائید.
برای فهرست کل صفحه ها سایت خویش، روی لینک و پیوند “view page listing” در ابتدا کلیک نمائید. از اینجا میتوانید مجموع ورژن های یک کاغذ خاص را ملاحظه کنید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: